Selasa, 5 April 2011

Sampai bila nak nafikan..?

Pagi tadi sempat buka youtube bila ada cerita-cerita kata dah ada 'tayangan perdana' aksi orang kuat parti pembangkang yang tak berapa nak adil tu..Aku sempat tengok tayangan seminit tu sebelum ditutup oleh pihak berwajib.Entah la..tak tau nak cakap macamana lagi sebab walaupun tayangan itu sekejap dan hitam putih tapi aku rasa mmg betul la si polan tu tapi kenapa la ramai nak menafikan?
Tak kira lah apa konspirasi di sebalik tu tapi polis pun dah sahkan ketulinan video tu, kenapa ada lagi menafikan dan mengatakan itu super impose? Sampai bila nak cover orang macam tu..?
Tapi itu dia kan..tapi macamana ngan bini dia? Tak pernah terdetik ke dalam hati sebagai seorang wanita, sebagai seorang isteri yang kita tau sedikit sebanyak mesti ada hati yang tulus dan suci pasti akan tertanya-tanya dan terfikir akan tabii suami yang macam tu?Buta ke apa bini dia tu?
Ataupun dia sendiri dah diugut oleh suami ataupun dia sendiri nak jaga cerita dalam kain keluarga?Macamana nak jaga kain sendiri kalau suami sendiri yang kirai kain sendiri?
Moral of the story jaga rumahtangga dulu sebelum nak jaga negara..yang penting solat jangan diabaikan.

4 ulasan:

  1. wah...kak ummi sempat tgk.....
    xde ati nak tgk ar...nak tgk muka dia kat berita pun dah nyampah....

    BalasPadam
  2. kalau xde org tu bukak..takde makna gak nak surf..bila dah ditayang..kita tonton je

    BalasPadam
  3. btol tu kak...xabis ngan citer dia tu...
    x abis lg pasal kes dgn saiful,timbul citer lain lak...mcm mana bini dia leh tahan kan...

    BalasPadam
  4. mlm smlm tgk bini dia and anak keep on denying...rasanya semua geleng kepala

    BalasPadam